
Klantenservice
Ik wil een bestelling plaatsen voor vanavond, kan dat nog?
Helaas kunnen wij dit niet regelen, onze planning wordt een dag van te voren gemaakt hierdoor is het bestellen van een buffet voor vanavond niet meer mogelijk.
Handig om te weten: Via de beschikbaarheidscheck kun je zien of de gewenste datum nog beschikbaar is, zodoende kun je op voorhand zien of wij een buffet kunnen leveren.
Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een buffet te kunnen bestellen?
Je kan al vanaf 6 personen bij ons bestellen, klik hier om te kijken welk buffet het beste aansluit bij jullie wensen.
Zijn de menu’s echt wel voldoende voor 1 persoon?
Jazeker! Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is een menu ruim voldoende. We hebben de porties zorgvuldig afgestemd op basis van onze jarenlange kennis met groepen van zowel kleine als grotere eters.
Bestel jouw buffet hier.
Hebben jullie ook een speciaal kinder buffet?
Zeker, bij elk buffet welke wij aanbieden kan er worden gekozen voor een kinder buffet. Dit buffet is qua gerechten gelijk aan het buffet waar de keuze op is gevallen, enkel de porties en prijs zijn aangepast. Je vindt het kinder buffet in het lijstje met dieetwensen als je het gewenste buffet aanklikt.
Bestel jouw buffet hier.
Houden jullie ook rekening met verschillende (dieet)wensen?
Ja hoor. Want iedereen moet kunnen genieten van een lekker buffet. Wij kunnen een aangepast buffet verzorgen voor diverse (dieet)wensen:
- Vegetarisch
- Halal
- Allergeenvrij buffet*
- Gluten, melk/lactose & noten/pinda vrij**
*Dit aangepaste buffet bieden wij speciaal aan bij het Boeren buffet, American buffet, Saté buffet, Luxe buffet, Vis & vlees buffet en het Keuze is reuze buffet.
** Dit aangepaste buffet bieden wij speciaal aan bij het Stamppotten buffet en het Italiaanse buffet.
Bestel jouw buffet hier.
Wat krijg ik allemaal geleverd bij mijn buffet, naast het eten?
De Buffetten Boer bedient je graag compleet. Dus je krijgt van ons veel meer dan alleen het eten. Denk aan:
- Opwarmschalen, opscheplepels en brandpasta
- Borden en bestek
- Servetten
Bestel jouw buffet hier.
Kan ik ook bestellen op zon en feestdagen?
Ja, wij bezorgen 7 dagen per week, zo heb je altijd alles vers. Via onze beschikbaarheidscheck kun je zien of jouw datum nog beschikbaar is.
Wij bezorgen ook op alle feestdagen met uitzondering van 1 januari. Bij het bestellen voor de feestdagen kan het voorkomen dat wij eerder vol zitten dan de gebruikelijke bestel termijn, hierdoor adviseren wij om voor de feestdagen tijdig te bestellen om er zeker van te zijn dat je kunt genieten van een heerlijk buffet. Hierbij geldt ook de regel vol=vol.
Bestel jouw buffet hier en bekijk de beschikbaarheid.
Kan ik een datum reserveren?
Als je ruim van tevoren bestelt, dan weet je zeker dat wij op de geselecteerde datum een buffet kunnen bezorgen.
Je kan je bestelling na het plaatsen tot 3 dagen van te voren wijzigen. Je kan de leverdatum wijzigen, het aantal mensen en je kan nog pakketten toevoegen. Dit kan in jouw account. mocht dat niet lukken dan mag de wijziging per e-mail (info@debuffettenboer.nl) of telefonisch (0342 – 49 00 47) worden doorgegeven.
Kan ik zelf een voorkeurstijd aangeven voor het bezorgen?
We kunnen je helaas niet tot op de minuut nauwkeurig vertellen wanneer we bezorgen. Maar we bezorgen altijd alles vóór 16:00 uur. We houden daarbij rekening met de starttijd van het buffet.
Wil je je bestelling graag laten bezorgen in een door jou gekozen tijdsblok? Dat kan je hebt keuze uit de volgende tijdsblokken hier zijn wel kosten aan verbonden: 8:00-13:00 uur (€25,00), 12:00-16:00 uur (€25,00). Dit kies je tijdens het afronden van je bestelling.
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, wat nu?
Oei, heb je al gekeken in de spambox van je mail? Het kan zijn dat het mailtje daar terecht is gekomen. Als dit niet het geval is, check dan voor de zekerheid de status van je bestelling in je account. Kom je er dan nog niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice op 0342 - 49 00 47 of stuur een mail naar info@debuffettenboer.nl.