Ga naar inhoud

Klantenservice

Bezorgen jullie door heel Nederland?

Ja, bijna door heel Nederland. Alleen op de Waddeneilanden bezorgen we – helaas – niet. 

Voor enkele delen van Zeeland en Limburg zijn we genoodzaakt 50 euro bezorgkosten te rekenen. Maar in 99% van de gevallen is onze bezorgservice helemaal gratis.

De postcodes waarvoor wij bezorgkosten in rekening brengen:

  • Zeeland: 4300 t/m 4589
  • Limburg: 6100 t/m 6471

Wil je je bestelling graag laten bezorgen in een door jou gekozen tijdsblok? Daarvoor rekenen we €25,00. Je kan hierbij kiezen uit de volgende tijdsblokken: 8:00-13:00 uur en 12:00-16:00 uur. Dit kies je tijdens het afronden van je bestelling.

Bezorgen jullie ook op een camping of vakantiepark? (Spelregels)

Jazeker, maar hier gelden een aantal spelregels voor. 

Wij bezorgen ook zeker op campings/vakantieparken hierbij leveren wij je bestelling tot aan de receptie/slagboom de chauffeur zal 15 minuten voor aankomst even bellen zodat jullie naar de receptie/slagboom kunnen komen om de bestelling aan te nemen.

Wij leveren alles binnen het aangegeven tijdslot wat je een dag van te voren van ons ontvangt via de email en sms, hier kunnen wij niet van afwijken. In het bericht is ook een track en trace link verwerkt waarin je kunt aangeven of je wel of niet aanwezig bent op het moment van leveren en waar alles eventueel mag worden neergezet.

De afwas komen wij binnen 3 dagen weer ophalen. Hiervoor hoef je niet aanwezig te zijn, je mag de afwas in overleg met het park ook bij de receptie of een andere geschikte plek achterlaten. Je ontvangt een dag voordat wij de afwas komen ophalen weer een sms en email met hierin een track en trace link, via die link kun je ook gemakkelijk aangeven op welke plek de spullen zullen worden neergezet.

 

Bezorgen jullie ook over de grens?

Nee, wij bezorgen alleen in Nederland. Het systeem waar wij de routes mee inplannen herkend alleen Nederlandse adressen, het is hierdoor niet mogelijk om adressen die zich buiten Nederland bevinden in dit systeem op te nemen, wij kunnen hier dus geen bestelling leveren.

Hoe bezorgen jullie het buffet?

Je krijgt jouw bestelling in speciale thermoboxen met koelelementen. Daarin blijft het eten 12 uur koud en vers. Het hoeft dus niet in de koelkast. 

Hierbij leveren wij de gerechten in speciale gastronoom bakjes die je gemakkelijk in de warmhoudschalen kunt plaatsen. Ook de salades zitten netjes gegarneerd en geseald in mooie bakjes. Het brood is vers en hoeft niet te worden afgebakken.

Heb ik een koelkast nodig om eten te bewaren?

Nee dat is niet nodig. Je krijgt jouw bestelling in speciale thermoboxen met koelelementen. Daarin blijft het eten 12 uur koud en vers. Het hoeft dus niet in de koelkast. 

Bezorgen jullie het buffet ook warm?

Vanaf 35 personen bezorgen we je buffet 2,5 tot 3,5 uur voor je wilt beginnen met het buffet. Je kan in het bestelproces aangeven hoe laat je wilt beginnen met het buffet.

De chauffeur zet alles voor je klaar en zal de brandpasta potjes aansteken. Het buffet warmt zichzelf op en vervolgens kunnen jullie op de gewenste tijd gaan genieten van al het lekkers.

Bekijk hier onze buffetten.

Wanneer bezorgen jullie mijn bestelling?

Bij de bestelling vul je zelf de bezorgdatum in. Op de avond voor de afleverdatum laten we weten hoe laat we komen. Vooraf een exacte tijd afspreken is helaas niet mogelijk, je krijgt van ons een sms en een e-mail met daarin de verwachte bezorgtijd van jouw bestelling. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven.

Bekijk hier onze buffetten.