Ga naar inhoud

Let op! Wij zijn van donderdag 19 december a.s. tot en met maandag 30 december a.s. volgeboekt. Wij kunnen voor deze datums geen bestellingen meer aannemen. 

Klantenservice

Is er een speciaal kerstbuffet?

Voor de kerst/feestmaand komt er een apart buffet, omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers wordt deze rond half november pas bekend gemaakt. Alle klanten die een bestelling hebben geplaatst voor de kerstdagen zullen een mail ontvangen zodat de bestelling kan worden omgezet of kan blijven zoals reeds besteld.

Kan ik mijn bestelling voor de kerst wijzigen?

Wijzigen is mogelijk. Omdat de kerst periode voor ons en onze leveranciers erg druk is kunt u uw bestelling tot 1 week voor levering nog wijzigen. Dit is langer dan de gebruikelijke termijn van 3 dagen voor levering. Vanwege de drukte en wij om deze reden ook onze bestellingen tijdig moeten uitzetten bij onze leveranciers is de wijzigingstermijn met de kerst aangepast. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Bezorging op de kerstdagen

Wij bezorgen uw bestelling op de dag zelf (ook eerste en tweede kerstdag). U ontvangt een dag voordat wij uw bestelling komen leveren een sms en email bericht met daarin de verwachte bezorgtijd. 

Deze tijd staat vast, hier kunnen wij vanwege de drukte niet vanaf wijken. 

In het email bericht is ook een track en trace link verwerkt waarin u ook kunt aangegeven of u wel of niet aanwezig bent op het moment van afleveren.

Wanneer worden de spullen opgehaald met kerst?

Het ophalen van de bestellingen welke worden geleverd op 24, 25 of 26 december zullen wij op 27, 28 of 29 december weer komen ophalen, afhankelijk van hoe de planning verloopt. Ook hierover ontvangt u een dag voordat wij alles komen ophalen een sms en email bericht met daarin de verwachte ophaal tijd vermeld. Voor het ophalen hoeft u niet aanwezig te zijn middels de link in het email bericht kunt u ook gemakkelijk aangeven dat u niet thuis bent en vanaf welke beschutte plek de afwas kan worden meegenomen.